bannera_di_testa

Dui insemi di chassis di frantoio mobile sò stati consegnati cù successu

Dui insemi di cingoli in acciaio sò stati cunsegnati cù successu oghje. Ognunu di elli pò trasportà 50 tunnellate o 55 tunnellate, è sò stati persunalizati apposta per u frantoio mobile di u cliente.

U cliente hè u nostru vechju cliente. Anu messu una grande fiducia in a qualità di i nostri prudutti per un longu periodu di tempu è anu un tassu assai altu di acquisti ripetuti.

U chassis di u frantoio mobile hè una di e funzioni principali di tutta a stazione di frantumazione mobile. Hà sia e funzioni di muvimentu autonomu sia quelle di supportu di carica. Dunque, u chassis deve avè una forte adattabilità à u terrenu è una bona stabilità.

I frantoi operanu spessu in zone minerarie, basi di smaltimentu di rifiuti, ecc., è anu bisognu di esse spustati da un locu à l'altru. Dunque, per tali apparecchiature pesanti, a funzione di camminata autonoma di a basa hè particularmente impurtante. Ancu s'è a velocità hè relativamente lenta, pò ottene un trasferimentu flessibile in diversi lochi. Pò ancu esse livellatu rapidamente da gambe idrauliche è altri sistemi per cumincià à travaglià è poi ritrae e gambe per preparassi per u muvimentu, riducendu cusì i costi di trasportu è u tempu per a logistica.

A stabilità di a basa dipende da a selezzione di i materiali di fabricazione è da i prucessi di fabricazione avanzati. Perchè a funzione portante di a basa richiede ch'ella sia abbastanza robusta è capace di resiste à vibrazioni è impatti enormi quandu a macchina esegue operazioni di vagliatura, assicurendu u funziunamentu lisciu di l'attrezzatura è impedendu u ribaltamentu.

Un sistema di sottucarru efficiente è affidabile permette à a stazione di frantumazione di ottene veramente a mobilità. Hè una di e caratteristiche più cruciali chì distinguenu e stazioni di frantumazione mobili da e linee di pruduzzione fisse tradiziunali.


  • Precedente:
  • Dopu:
  • Data di publicazione: 19 di lugliu di u 2025
    Scrivite u vostru missaghju quì è mandateci lu