head_bannera

Perchè scegliamo un camion a cingolata invece di un camion a rotelle?

U camion dump crawler hè un tipu speciale di ribalta di campu chì usa gomma piuttostu cà roti.I camioni dump tracked anu più caratteristiche è una trazione megliu cà i camioni dumper à roti.I treads di gomma nantu à quale u pesu di a macchina pò esse distribuitu uniformemente dannu stabilità è sicurezza à u camion dumper quandu si passa in terreni collinari.Questu significa chì, in particulare in i lochi induve l'ambienti hè sensibile, pudete aduprà camions dump crawler nantu à una varietà di superfici.À u listessu tempu, ponu trasportà una varietà di accessori, cumpresi trasportatori di persunale, compressori d'aria, elevatori a forbice, dercks d'escavatori, rigs di perforazione., miscelatori di cemento, saldatori, lubrificatori, attrezzatura antincendio, carrozzerie personalizzate di camion con cassone ribaltabile e saldatrici.

di Morookamudelli full-rotation sò particularmente populari cù i nostri clienti.Permettenu à a struttura superiore di u trasportatore di rotà un pienu 360 gradi, questi mudelli rotativi minimizanu a disrupzione à a superficia di u travagliu, mentre chì riduce ancu l'usura di u trasportatore.

Camion cingolatinecessitanu certi prucessi di mantenimentu impurtanti.

1. Dopu l'usu, deve esse parcheggiatu in un locu cù assai spaziu prima chì u carru hè stallatu.Inoltre, hè cruciale di ricurdà chì u parcheghju nantu à una pendenza ùn pò micca solu fà scaccià i veiculi, ma ancu danni à a pista.

2. Per prevene a trasmissione aberrante, avemu bisognu regularmente di sguassà a terra in u centru di a pista.Hè simplice per fà a pista incapace di funziunà nurmale postu chì, in particulare in u cantiere generale di custruzzione, un pocu di fangu o erbaccia spessu torcia in a pista.

3. Verificate regularmente a pista per looseness è aghjustate a tensione.

4. Ispezioni rigulari deve esse realizatu ancu nantu à altri cumpunenti, cumpresu u mutore di putenza, a scatula di trasmissione, u tank d'oliu, etc.


Tempu di post: 22-mar-2023