head_bannera

Chì ghjè a diffarenza trà l'escavatore cingolatu è l'escavatore a roti

微信图片_20221008162251

Escavatore cingolato
U meccanismo di marchja di l'escavatore cingolatu hè una pista, ci sò dui tipi di trainu: pista di gomma è pista d'acciaio.

Vantaghji è disadvantages
Vantaggi:A causa di a grande zona di messa in terra, hè megliu esse in u fangu, a zona umida è in altri lochi induve hè faciule d'acqua, è perchè l'escavatore stessu hà un pesu grande, cusì face chì l'escavatore pò andà in una larga gamma di lochi.Inoltre, perchè a pista sò prudutti di metallu, ponu ancu esse cumpetenti in mine o in cundizioni di travagliu duri, è anu una forte capacità off-road.
Svantaghji:Siccomu a macchina stessa hè pisanti, u cunsumu di carburante aumenterà assai;a velocità di marchja hè lenta, in 5 chilometri à l'ora, è ùn hè micca adattatu per turnaround long-distance, o carburante serà cunsumatu;u funziunamentu hè relativamente cumplessu, chì deve esse ammaistratu attraversu apprendimentu prufessiunale à longu andà è operazione pratica.Hà esigenze elevate per i cunduttori è alti costi di travagliu.

Cundizioni applicabili
Terre morbida è umida, cum'è fangu, fangu, palude.

escavatore a roti
U mecanismu di marchja di l'escavatore di roti hè pneumaticu.Normalmente, sceglite u pneumaticu di gomma di vacuum di cunfigurazione standard hè bè, ma in l'ambiente di alta temperatura, u rendiment di pneumatici solidi hè megliu, pò affruntà l'ambiente di travagliu più duru.

Vantaghji è disadvantages
Vantaggi:Turnaround flessibile, cunvene, bassu cunsumu di carburante, veloce di caminata, picculi danni à a superficia, i pneumatici di gomma anu ancu una funzione di buffer di assorbimentu di scossa;operazione simplice, funziunamentu veloce, risparmià u costu di u travagliu.
Svantaghji:U pesu di a macchina è a carica hè necessaria per esse limitata quandu assicuratevi di marchjà à u stessu tempu, in u risultatu, u scopu di l'usu hè strettu, soprattuttu à l'amministrazione stradale o l'ingegneria urbana, ùn pò micca entre in a minera o in a zona muddy.

Cundizioni applicabili
Superficie dure, cum'è pavimentu di cimentu, strade, prato.
A nostra sucietà pò furnisce servizii di cuncepimentu prufessiunali secondu e diverse esigenze di travagliu di l'equipaggiu di i clienti; è pò raccomandà è assemble u mutore è l'equipaggiu d'azzione adattatu cum'è a dumanda di u cliente. Pudemu ancu processà tutta a piattaforma di u trenu, per facilità l'installazione di u cliente cun successu.

微信图片_20221008162242

Tempu di Postu: Aug-16-2022