In u prucessu di fabricazione di u chassis cingolatu sottu u chasis per e macchine di custruzzione, a prova di marcia chì deve esse realizata nantu à tuttu u chassis è e quattru rote (di solitu si riferisce à a ruota dentata, a ruota folle anteriore, u rullu di cingoli, u rullu superiore) dopu l'assemblea hè un passu cruciale per assicurà l'affidabilità è a durabilità di u chassis. I seguenti sò i punti chjave nantu à i quali fucalizà si durante a prova di marcia:
I. Preparazioni prima di a prova
1. Pulizia è lubrificazione di i cumpunenti
- Eliminate accuratamente i residui di montaggio (cum'è detriti metallichi è macchie d'oliu) per impedisce chì l'impurità entrenu in u dispusitivu è causanu una usura anormale per via di l'attritu.
- Aghjunghjite grassu lubrificante speciale (cum'è grassu à basa di litiu per alte temperature) o oliu lubrificante secondu e specificazioni tecniche per assicurà chì e parti mobili cum'è cuscinetti è ingranaggi sianu lubrificate currettamente.
2. Verificazione di a precisione di l'installazione
- Verificate e tolleranze di montaggio di e quattru rote (cum'è a coassialità è u parallelismu), assicurenduvi chì a rota motrice s'impegni cù a pista senza deviazione è chì a tensione di a rota guida currisponde à u valore di cuncepimentu.
- Aduprate un strumentu di allineamentu laser o un indicatore à quadrante per rilevà l'uniformità di cuntattu trà e rote folli è i maglie di i cingoli.
3. Pre-ispezione di funzione
- Dopu avè assemblatu u trenu d'ingranaggi, giratelu manualmente prima per assicurà chì ùn ci sia micca inceppamenti o rumori anormali.
- Verificate s'è e parti di tenuta (cum'è l'anelli toriche è i paraoli) sò in u so postu per impedisce perdite d'oliu durante u rodaggio.
II. Punti di cuntrollu chjave durante i testi
1. Simulazione di Caricu è Cundizioni Operative
- Caricamentu graduale: Cuminciate cù un caricu bassu (20%-30% di u caricu nominale) à una bassa velocità in a fase iniziale, aumentendu gradualmente à pienu caricu è cundizioni di sovraccaricu (110%-120%) per simulà i carichi d'impattu incontrati in operazioni reali.
- Simulazione di terreni cumplessi: Cunfigurate scenarii cum'è dossi, pendenze è pendenze laterali nantu à u bancu di prova per verificà a stabilità di u sistema di rote sottu stress dinamicu.
2. Parametri di monitoraghju in tempu reale
- Monitoraghju di a temperatura: I termometri à infrarossi monitoranu l'aumentu di a temperatura di i cuscinetti è di e scatule di ingranaggi. Temperature anormalmente alte ponu indicà una lubrificazione insufficiente o interferenza di attritu.
- Analisi di vibrazioni è rumori: I sensori di accelerazione raccolgenu spettri di vibrazioni. U rumore d'alta frequenza pò indicà un ingranamentu ingranatu scarsu o danni à i cuscinetti.
- Ajustamentu di a Tensione di a Pista: Monitora dinamicamente u sistema di tensionamentu idraulicu di a rota di guida per impedisce chì a pista sia troppu libera (slittà) o troppu stretta (aumentà l'usura) durante u rodaggio.
- Rumori è cambiamenti anormali: Osservate a rotazione di e quattru rote è a tensione di a pista da parechji anguli durante u rodaggio. Verificate qualsiasi cambiamentu o rumore anormale per localizà accuratamente è rapidamente a pusizione o a causa di u prublema.
3. Gestione di e Cundizioni di Lubrificazione
- Durante u funziunamentu di u chassis, verificate u rifornimentu di grassu in modu puntuale per impedisce u deterioramentu di u grassu per via di e temperature elevate; per a trasmissione à ingranaggi aperti, osservate a copertura di a pellicola d'oliu nantu à e superfici di l'ingranaggi.
III. Ispezione è Valutazione dopu à a Prova
1. Analisi di e tracce di usura
- Smontate è ispezionate e coppie di attritu (cum'è a boccola di a rota folle, a superficia di i denti di a rota motrice) è osservate se l'usura hè uniforme.
- Determinazione di u tipu di usura anormale:
- Pitting: scarsa lubrificazione o durezza insufficiente di u materiale;
- Scagliatura: sovraccaricu o difettu di trattamentu termicu;
- Graffiu: impurità intruse o rottura di a sigillatura.
2. Verificazione di e prestazioni di sigillatura
- Eseguisce testi di pressione per verificà e perdite di guarnizioni d'oliu, è simulà un ambiente d'acqua fangosa per pruvà l'effettu antipolvere, per impedisce l'entrata di sabbia è fangu è a rottura di i cuscinetti durante l'usu successivu.
3. Rimisurazione di e dimensioni chjave
- Misurate e dimensioni chjave cum'è u diametru di l'asse di a rota è u ghjocu d'ingranamentu di l'ingranaggi per cunfirmà ch'elli ùn anu micca superatu a gamma di tolleranza dopu u funziunamentu.
IV. Test Speciali di Adattabilità Ambientale
1. Test di temperatura estrema
- Verificate a capacità anti-perdita di u grassu in ambienti à alta temperatura (+50 ℃ è più); pruvate a fragilità di i materiali è e prestazioni di partenza à fretu in ambienti à bassa temperatura (-30 ℃ è menu).
2. Resistenza à a currusione è resistenza à l'usura
- I testi di nebbia salina simulanu ambienti custieri o cù agenti antighiaccio per verificà a capacità anticorrosione di rivestimenti o strati di placcatura;
- I testi di polvere verificanu l'effettu protettivu di e guarnizioni contr'à l'usura abrasiva.
V. Ottimizazione di a sicurezza è di l'efficienza
1. Misure di prutezzione di sicurezza
- U bancu di prova hè dotatu di frenata d'emergenza è barriere per impedisce incidenti imprevisti cum'è alberi rotti è denti rotti durante u rodaggio.
- L'operatori devenu purtà equipaggiamenti di prutezzione è stà luntanu da e parti rotanti à alta velocità.
2. Ottimizazione basata nantu à i dati
- Stabiliscendu un mudellu di currelazione trà i parametri di rodaggio è a durata di vita per mezu di i dati di i sensori (cum'è a coppia, a velocità di rotazione è a temperatura), u tempu di rodaggio è a curva di carica ponu esse ottimizzati per migliurà l'efficienza di e prove.
VI. Norme di l'industria è cunfurmità
- Rispettà e norme cum'è ISO 6014 (Metodi di prova per macchine movimento terra) è GB/T 25695 (Condizioni tecniche per telai di macchine da costruzione a cingoli);
- Per l'equipaggiamenti d'esportazione, rispettate i requisiti di certificazione regiunale cum'è CE è ANSI.
Riassuntu
A prova di marcia à quattru rulli di u chassis di u sottucarru cingolatu deve esse strettamente cumminata cù e cundizioni di travagliu effettive di e macchine di custruzzione. Attraversu a simulazione scientifica di u caricu, u monitoraghju precisu di i dati è l'analisi rigorosa di i guasti, si pò assicurà l'affidabilità è a longa durata di serviziu di u sistema à quattru roti in ambienti cumplessi. À u listessu tempu, i risultati di e prove devenu furnisce una basa diretta per u miglioramentu di u disignu (cum'è a selezzione di i materiali è l'ottimisazione di a struttura di sigillatura), riducendu cusì u tassu di guasti post-vendita è aumentendu a cumpetitività di u pruduttu.